tirsdag 7. juni 2011

Pallebord eller ikke pallebord- det er det store spørsmålet!?

Tenk! 
Det mye omtalte pallebordet mitt ble kasta ut på verandaen her for ca 14 dager siden. 
Jeg fikk det plutselig for meg at  jeg ville lage et annet bort til å ha i stua. (De som kjenner meg- Jeg får en idè plutselig, og da tar det ikke lange tiden før planen iverksettes! Fort-gjort har jeg alltid vært kjent for!)

Så da var det ut i snekkerboden min (eller det som min kjære veldig gjerne vil kalle garasje! hysj hysj),og etter et par kvelder med litt pussing, grunning, maling, saging og beising så "trylla" jeg fram et nytt bord!
 
Men tror du ikke det kjære pallebordet er blitt ønsket tilbake flere ganger av mannen i huset!? :-o
Det hadde jeg ALDRI trodd! haha.. 

Nei han likte pallebordet SÅÅÅÅÅÅ mye bedre enn det andre bordet jeg kom inn med, så får vel se om ikke pallene mine får audiens til å komme inn igjen i løpet av sommern!? 


 
<3 Paller <3





Her er det andre bordet jeg lagde. 
Ville fortsatt ha det litt "røfft og skakkt", så er fullt klar over at det ser skjeivt ut! hehe.. 
Men kan vel kanskje,muligens... (tror ikke mannen leser bloggen, så tør kanskje innrømme det da) at det ble litt vel skakkt og ujevnt, så jeg liker det nok ikke like godt som jeg hardnakket forteller mannen! haha..

Hva synes dere da!? 
Var godt med en liten forandring synes jeg.. Meeeeen.. 
Paller eller ikke paller!?

(Forresten- Pallene er brukt andre steder i huset- det kommer jeg tilbake til snart!)

3 kommentarer:

  1. Så flink du er som snekrer egne bord!!:) Det du snekret nå var jo kjempefint, men jeg synes pallebordet var litt røffere!

    Hehe, kjenner igjen de plutselige innfallene!

    Ha en fin kveld! Klem fra Lena

    SvarSlett
  2. Pallebordet, helt klart! Det andre var fint det og, men palle-bordet er det tøffeste jeg noensinne har sett:) Til salgs kanskje....?

    SvarSlett
  3. PALLER må man ha i hus.. Har to slike paller i stuen jeg også..Se gjerne bilde på bloggen min..
    Jeg har festet en aluminiums plate på toppen så det ble litt mer MANDIG stil for mannen sin del :) Kansje mannen din liker det også?
    Klem charlotte

    SvarSlett

Populære innlegg