torsdag 22. mars 2012

DIY - Sofabord (redesigned)

 Pappa rister ofte på hodet av mine påfunn.. 
Og gjorde iallefall det da jeg dro hjem den her plata fra en gammel stillasje, som jeg fant i vedsjåen på gården hjemme hos pappa.. 
Den ble snekkra fast i en benk jeg fikk i guttas barnehage (de skulle kaste den). Og "hokus pokus" så hadde jeg bytta ut sofabordet vårt! (Laga et innlegg om selve plata da jeg bare hadde den stående på leka-steiner for en stund tilbake.. Men nå er bordet endelig helt ferdig! Håper det ikkegjør noe med litt reprise/ redesign)
 ELSKER det slitte og rustikke uttrykket! 
(og ja- bildene over er tatt en annen dag en de under!)


 Lykt fra Maxbo, blå vaser fra Kremmerhuset, liten vase fra loppis (med en søt "blomst Tobias plukka ute til meg), og stort lysfat fra Casa Interiør!

 Stua vår i sollys..

2 kommentarer:

  1. tusen takk for kjempefin kommentar fra deg : )) veldig koselig!

    Synes dessuten du viser utrolig mye fint her : ) Bordet var råkult, og lysfat-miksen veldig fin og inspirerende (Jeg må få inn noen blomster igjen selv, altså!).
    Og lampene i innlegget under her... For ei kjekk svigermor ; ) Flott!

    Håper helga deres har vært knall!

    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  2. Så kult!! Det ble knallfint!! Fantastisk stue dere har med så fint lys og masse vinduer :-)

    SvarSlett

Populære innlegg