mandag 17. oktober 2011

"Nytt" bord igjen!

Hege-gjør-det-selv... IGJEN! 
hehe..



Nok et hjemmelaga salongbord er kommet inn i stua vår.. Denne gangen er det ei gammel "plate" jeg fant ute på gården til pappa.. (så om du leser her pappa- har "lånt" den plata som lå bak ved-sjåen!hihi) 

 Rustikk
Natur
Røfft
Tøfft




Denne plata skal forhåpentlivis få noen stilige bordbein.. å bare finne noe jeg liker. Foreløbig så er det to leca-steiner som får funke..  

Synes det ble ganske kult jeg da! 

Hva synes dere!?

4 kommentarer:

  1. Så fint det var! Og nydelig blogg du har!:)

    SvarSlett
  2. Bordet var kjempestilig. Jeg ønsker meg noe lignende som sengegavl, men det er ikke så lett å finne midt i Bergen sentrum. ;)

    Ha en god mandag!

    SvarSlett
  3. Kjempefint! :):)
    Veldig koselig i stuen din. :)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag. :)

    SvarSlett

Populære innlegg