tirsdag 29. juni 2010

Med blanke ark og fargestiftar tel....

Først- en gledelig kunngjøring: VI HAR KJØPT OSS HUS!!


Jepp! Endelig!!! Vi har vært så heldige å kjøpe (om det ikke er drømmehuset akkurat nå-skal det jammen meg BLI det!) et KANONFINT hus! Over 2.5mål tomt, Stort hus, garasje, sentralt og helt fantastisk!!!
Overtakelsen skjer vel rundt den 1.september 2010! Frem til da har vi endel papirarbeid foran oss, og endel maling i huset før vi flytter inn!
Åååh, vi er sååå glade!! ENDELIG går det vår vei her i verden!

Og så over til bloggen min!
Jeg valgte å "Legge ned" den første bloggen min! Både fordi det er et "tilbakelagt" kapittel, og fordi vi nå skal starte på nytt, og jeg ønsket en "ren start" her inne i bloggeverden!
Dermed så laget jeg denne bloggen.. Håper du vil følge oss i oppusing og familieverdag...
(Vurderte å lage en ren interiørblogg, men ombestemte meg- siden jeg er alt for glad i å skryte av mine to hærlige prinser!! hehe)

Så- VELKOMMEN til "På en Hvit Sky" (Bloggnavn kommer av min stil som dere vet er HVITT,hvitt og atter hvitt!)

Mange klemmer fra Hege
(Og Vegar, Tobias Christopher og Linus Nikolai )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg