onsdag 25. januar 2012

Beklager!

Nok en gang ble det bloggepause på meg.
Dels pga dårlig motivasjon for blogging, dels pga mangel av min egen pc, og dels pga mye å henge fingrene i her hjemme..

Det tar på å både være mamma, jobbe og studere 100%. Det er langt fra nok timer i døgnet, og da er det "luksusting" slik som blogging og scrapping osv som må vike plassen..
Synd, - men slik er det her.

Men nå føler jeg meg litt mer motivert! Nytt år, nye muligheter!
Jeg skal begynne å trene på treningssenteret, Sola er nettopp kommet tilbake til oss- og skinner mer og mer for hver dag som går, og jeg kjenner energi og overskudd saaaaakte men sikkert finnes oftere i hverdagen!
(Og Nei- er ikke gravid, for dere som lurte på om det var derfor jeg ikke blogga!? hehe)

Psykologistudiet er helt fantastisk! Jeg stooortrives!
Har truffet blink med valg av studie, og virkelig suger til meg pensum! :)

Gutta vokser og trives. Tobias er fyllt 4 år, og Linus er snart 2,5! Vi har hadd en hælig jul sammen, og gleder oss allerede til neste jul! <3
Har både malt, kjøpt nytt, kjøpt brukt, pussa opp, solgt og re-designa diverse her hjemme, så skal bli flink til å ta kameraet med rundt i huset så dere får se!

Pcn min ble i sinne og fortvilelse sendt tilbake, da den hadde vært på reperasjon flere ganger, men problemer ble verken borte eller bedre. Men en ny trofast venn ble kjøpt inn i stedet, så nå er det en Asus-venn som skal få være med på studier og som vil bli (jeg lover) brukt hyppigere til blogging enn den gamle!


Slenger inn et bilde på slutten av dette alt for lange innlegget! Sorry så mye babbel, kommer sterkere tilbake med neste blogge-innlegg!

Bildet er av det nyyyydelige kjøkkenet til en av mine favorittblogger - nemlig Amalie på Svenngaarden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg