mandag 10. september 2012

Stillhet på bloggen - er jeg tilbake nå kanskje?

Huff.. Bloggepausen ble lengre enn forventet og planlagt!
Jeg har i en laaang tid nå nesten vært tom for ideer, og iallefall
tom for pågangsmot for å utføre noen av ideene!
Det har vært mye som har skjedd på hjemmefronten, og jeg måtte bare innse at Studiehverdagen, pendling og to små pøbel-gutter som måtte leveres, hentes og lekes med gjorde at dagene mine er omtrent 20 timer for korte!
 
Interiørmessig har endel skjedd hjemme (Ikke store oppussinger, bare utskifting av pynt, møbler osv.)
Legger med litt bilder som jeg liker av stua, slik den var før jeg bytta ut den mørkegrå sofan.. Skal få tatt nye bilder, og lover å komme tilbake med litt bilder og blogge-innlegg nå fremover! Iallefall til Eksamnene mine nærmer seg, for da må jeg "låses inne" og utelukkende konsentere meg om pensum! Men jeg er forhåpentligvis ikke så langt unna en utdanning! Et stort skritt nærmere drømmen om å en gang bli Psykolog! ;)
 



Snakkes!

4 kommentarer:

  1. hei!

    Velkommen tilbake i bloggeland :) Har meg ofte noen lange pauser jeg å, ikke lett å få tid til alt :)
    Men veldig mye fint på bloggen din, så jeg følger deg gjerne videre! :)

    Silje

    SvarSlett
  2. Tusen takk Silje Sol!
    Ja, jeg har den tendens å ville ha tid til alt og rett og slett være litt "superwoman", men av og til må jeg bare innse at de 24 timene i døgnet ikke er nok til alle mine prosjekter! hehe..

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  3. Jeg har 6 flotte give aways på gang inne på bloggen min hvis
    du vil prøve lykken :)
    Ha en flott ukestart!
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  4. Ramla plutselig innom bloggen din, og her var det fint! Nå håper jeg bloggelysten din kommer tilbake :)
    Så kule de lampaskjermene under var. Så heldig du er som fikk strikket de til deg :-)!!

    SvarSlett

Populære innlegg